Produktivní den & pohodový večer

Ahoj, jak se máte? Doufám, že skvěle!

Dnes mám dobrou náladu, protože jsem měla celkem produktivní den.

Ráno bylo pomalejší, ale během dopoledne jsem začala vypracovávat maturitní otázku. Byla to německá klasická filosofie na společenskovědní základ. Nic moc, ale nějak jsem to dodělala.

K obědu jsem měla zeleninové rizoto s kuřecím masem. Moc jsem si pochutnala. Dala jsem si ještě černý čaj a vrátila se k učení. Potřebovala jsem si totiž vytisknout otázky, které mi chyběly a chtěla jsem si udělat pořádek v deskách.


Chyběla mi nějaká kreativní práce, takže jsem si vytvořila přehled slohových postupů, funkčních stylů, slohových útvarů a chronologií. Nakonec jsem si vytvořila hezkou barevnou koláž, tak jsem za to ráda.


Po tom všem jsem šla ven s Deasynkou, aby se proběhla. Chtěla jsem se s ní projít na delší procházku, ale byla docela zima a foukal vítr. Šly jsme tedy spolu s radostí domů, ona do pelíšku a já za stůl.

Vůbec se mi ale nechtělo do učení. To asi chápete. Chvíli jsem si psala s kamarádkami a pak jsem si nastavila dva budíky a řekla si, že se to prostě naučím.  Na SZ jsem si dala 25 minut, což bylo tak akorat a na dějepis hodinu, i když mi nakonec stačilo 40 minut.

A co teď? Pustila jsem si YouTube a trochu relaxuji. Za chvíli mám v plánu se připravit do postýlky a trochu si číst. Nečetla jsem už strašně dlouho! Těším se na léto, mám v plánu číst v létě pořád! Teď se chci pustit do Tisíc kousků tebe, ale ještě jsem nedočetla Srdeční záležitost, tak nevím, do čeho se pustím..


Co čtete teď vy? Já abych měla ten seznam ke čtení ještě delší, haha!

Tak krasny večer! ♥
S láskou,
Nikol♥

0 komentářů