Co dělat po zkouškovém

Ahoj! Zkoušky mám už od 20. ledna úspěšně za sebou a od té doby nasávám energii na příští semestr, haha. V dnešním článku bych vám chtěla poradit, co dělat, když máte po zkouškách a pořád vám zbývá čas do nového semestru.

Jeďte domů.
Zní to možná úplně jasně, ale já třeba jezdím domů jednou za měsíc, takže když jsem udělala poslední zkoušku, moc jsem se těšila, až budu doma. Čas s blízkými, mými pejsky a v mém pokoji je skvělý, haha!




Navštivte kamarády a příbuzné.
Možná se vám zdá, že jste nikoho neviděli už od začátku semestru, protože jste byli buď moc daleko nebo jste neměli moc času. No a právě teď je ta správná chvíle na všechny návštěvy, kafíčka s kamarádkami a zkrátka potkat se se všemi a dělat co máte rádi. A hlavně toho jídla, co u toho sníte!





Odpočiňte si.
Proležte celý den, protože můžete, dejte si hodinovou vanu, přečtěte si knížku. Na čtení jsem se konkrétně já těšila neskutečně! Přeci jen je to něco, co mě baví od malička, ale v průběhu semestru si na to tolik času nenacházím. Většinou jsem unavená z celodenního koukání do počítače nebo čtení knih, prezentací a poznámek. Teď ale přichází má chvíle, kdy si dopřeji čtení všech těch knížek, na které jsem se těšila a které jsem odkládala. Už teď mám nějaké přečtené, ale zdaleka nekončím. Pokud by vás zajímalo, co čtu, dejte vědět do komentářů a já ráda sepíšu článek i na toto téma.



Jeďte na výlet.
Řada studentů tráví svůj volný čas právě cestováním. Já osobně se tentokrát nikam daleko nechystám, ale i tak ráda podnikání nějaké menší výlety. Za sebe můžu doporučit Boží Dar, kde se dá podniknout krásná procházka. Cestou z Božáku, jsme se stavili v kavarnena náměstí v Ostrově nad Ohří, kde měli krásný interiér a vynikající zákusky. Jako další bych doporučila Karlovy Vary a jejich kolonádu. Krásně je tu jak během dne, tak v noci, kdy svítí všechny výlohy... Hned za lázeňským centrem se nachází kus přírody. S rodinkou jsme chtěli jít na lanovku k rozhledně Dianě, ale ta byla zavřená (od ledna do půlky února), a tak jsme se nahoru vydali po svých. Vybrali jsme si ale nějakou bláznivou cestu lesem, do kopce v dešti... A samozřejmě když jsme došli nahoru, bylo vše zavřené i tam. Ale nám to nevadilo, protože ta procházka byla skvělá. V létě to musí být ještě lepší, když je vše otevřené a jde vidět i výhled. Každopádně zkuste najít nějaké výlety po vašem okolí nebo něco zajímavého, co byste mohli podniknout.










Navštivte doktory.
Možná se vám zdá, že je to zvláštní bod, ale podle mě na doktory často zapomínáme, dokud nás něco netrápí. Preventivní prohlídky jsou ale důležitou součástí péče o zdraví, a tak není od věci se na ně objednat právě ve chvíli, kdy máte čas. Nevím totiž, jak to máte vy, ale já nemám během semestru o všedních dnech možnost jet domů, protože mi to zabere hodně času a hodně toho zameškám. Mít volno je skvělá možnost vyřídit si všechny povinnosti.


Zkuste něco nového.
Najděte si nového koníčka nebo prostě jen vyzkoušejte nějakou zajímavou aktivitu. Třeba zjistíte, že vám něco ohromné jde nebo že vás baví něco, o čem jste dosud netušili. Ať už je to nový sport, kurz kreslení nebo třeba psaní si deníku... Fantazii se meze nekladou - možná se naučíte vařit, haha.



To by bylo pro dnešek vše. Doufám, že se vám článek líbil, pokud ano, budu ráda za nějaký komentář. Dejte vědět, co děláte vy, když máte volno.

Mějte se krásně,
Nikol♥

0 komentářů