Wishlist na rok 2019

Ahoj!

Dnes jsem se rozhodla napsat trochu jiný článek. Bude to můj seznam přání, které bych si chtěla splnit. Momentálně chci probrat jen materiální věci nebo věci, které se dají koupit. Samozřejmě tyto věci nejsou důležité jako věci, které se koupit nedají. Takový wishlist bych mohla napsat zase příště. Chtěli byste?



Chtěla bych ještě zmínit, že nepředpokládám, že bych si dokázala pořídit všechny níže zmiňované věci. Jsou to pouhá přání a já přeci jen moc nevydělávám, tak to berte s rezervou. Navíc už je konec března a doteď jsem nenašetřila na žádnou z nich a teď se budu učit na maturitu, takže do práce budu chodit jen minimálně, pokud vůbec.

Tak jdeme na to :)

Notebook - věc, kterou nutně potřebuji. Můj notebook už je hodně starý a funguje jen stěží. Od září (doufám! držte palce) nastupuji na vysokou školu a notebook bude pro mě naprostou nutností. Momentálně funguji hlavně na mobilu, ale to mi nevyhovuje, na notebook nedám dopustit.


Dovolená - moje druhá položka na seznamu. Nutně potřebuji nějakou dovolenou. Já jsem vlastně ještě nikdy nebyla na nějaké dovolené, že bych si objednala u cestovky zájezd k moři a nestarala se. Takže to je můj plán. Nejsem ale typ člověka, který by vydržel ležet týden na pláži. Radši bych jela někam, odkud můžu jezdit na výlety nebo minimálně se projít do města. Nepotřebuji pětihvězdičkový hotel s all inclusive, ale ráda bych opravdu dovolenou, během které si odpočinu a nebudu muset nic dělat, zařizovat atd.






Boty - věc, do které jsem nikdy neinvestovala. Zdálo se mi to zbytečné, protože ráda boty střídám a nosím podle nálady, příležitosti a barvy outfitu. Nicméně jsem k Vánocům dostala úplně nádherný batůžek v bordové barvě a zjistila jsem, že v létě by se mi k němu hodily botasky stejné barvy.

                

 
Hodinky - věc, po které koukám už dlouho. Hodinky jsem nikdy nenosila, ale chybí mi. Kromě toho, že vypadají krásně jako doplněk, tak se opravdu hodí, když chci vědět kolik je hodin. (No ne, Niky, vážně? Hodinky ukazují, kolik je hodin...) Každopádně, koukám po nějakých zlatých nebo rose gold s bílým nebo mramorovým vnitřkem. Přemýšlela jsem i nad černým páskem, ale přijde mi, že hodinky by se měly hodit k mým doplňkům. Já nosím zlatý řetízek každý den, takže zlatá dává největší smysl. Ale stejně miluju rose gold, tak ještě nevím.





Pokoj - nebo spíš, podnájem. Samozřejmě svůj pokoj mám, ale v září (opět doufám, haha) nastupuji na vysokou školu do Brna, a tak potřebuji najít nějaký pokojík, kde bych mohla bydlet. Nejlépe samostatný neprůchozí pokoj v bytě blízko centra s klidnými spolubydlícími okolo tří tisíc. Asi to není moc reálné, ale snít můžu, no ne? Držte mi palce, prosím.





Fotoaparát - něco, co by mi mohlo pomoct v lepší tvorbě. Na blogu by mohlo být více fotek a to mých vlastních, navíc bych se mohla pustit i do vlogů. Vlogovací kamera by podle mě úplně stačila, ale přesto není mojí prioritou. Přeci jen je to velká částka a nepotřebuji teď fotoaparát nějak nutně.




Telefon - další věc, kterou momentálně nepotřebuji, ale plánuji si ji pořídit do budoucna. Můj telefon funfuje, je dostačující pro jednoduché úkony. Nicméně, špatně zvládá aplikace (instagram se neustále seká a vypadává), má slabou kvalitu fotoaparátu a neustále má plnou paměť, přestože v mobilu nic moc nemám. Časem bych si chtěla pořídit dražší mobil s kvalitním fotoaparátem, který bude mým parťákem i v náročnějších aplikacích. Mimochodem nejsem fanynka iPhonu, ale nenašla jsem jiné hezké obrázky, haha.


A to je zatím vše. Doufám, že si něco z toho splním, tak mi držte palce :)
Ps. Fotky v tomto článku nejsou mé, našla jsem je na we heart it.

Krásný večer,
Nikol ♥

0 komentářů