Maturita se blíží

Tak jsem se po delsi době opět odhodlala napsat článek na blog. Po náročném lednu plném špatné nálady jsem chtěla v únoru napsat článek na téma SCIO testy. Ale nakonec jsem se k tomu neodhodlala. Jdu ale ještě na jeden termín, a tak doufám, že ten článek napíšu potom, takže ho určitě můžete očekávat na mém blogu již brzy. Zpátky ale k hlavnímu tematu dnešního článku.

Maturita se nám blíží a s ní pořádně velký stres a tlak okolí. Učitelé začínají bláznit, zda už to všechno umíte, vy jste ve stresu, že tolik otázek se přece v životě nenaučíte a že za měsíc už se píšou písemné maturity, což znamená, že už je to skoro tady.

Maturita.
Konec střední skoly.
Začátek nové životní etapy.

Těším se, bojím se, ale hlavně už to chci mít za sebou. Střední škola pro mě byla jedna veliká horská dráha. Spousta super zazitkua životních příležitostí, ale zároveň mnoho zklamání a starostí.

Největší stres mi momentálně dělá maturitní zkouška. Konkrétně ta ústní, kdy se mám naučit celkem 100 otázek a sotva jsem začala. Řeknu vám, ten pocit je velmi nepříjemný. Těším se, až to budu mít za sebou a pevně věřím, že to zvládnu napoprvé. Musím se učit a věřit si.

Ráda bych vám dala nějaké tipy, ale zatím asi žádné rady rozdávat nemůžu. Každopádně věřím, že zpracovat si vlastní otázky je mnohem účinnější.

Všem maturantům držím palce.
Zvládneme to.

Krásný vikend,
Nikča ♥

0 komentářů