Tipy na romantické filmy

Krásný Valentýn všem! Napadlo mě, že i když třeba nemáte na dnešek plány, možná si budete chtít přeci jen pustit nějakou romantiku. Ať už jste zadaní a chcete se s vaší polovičkou naladit do valentýnské atmosféry nebo si chcete udělat večer s kámoškou nebo Valnetýn neřešíte a chcete se jen podívat na nějaký pěkný film, dnešní článek bude o mých tipech na romantické filmy.

Popravdě romantické filmy jsou asi mým nejoblíbenějším žánrem. Celkově nejsem moc kritická k filmům, ale přesto si myslím, že vám mám co poradit, protože jsou prostě filmy, ke kterým se ráda vracím. Koukám víceméně jen přes Netflix, kde je najdu pěkně pohromadě, ale i tak se to na něm neustále mění, takže nevím, jestli je tam zrovna najdete.


Romantika je podle mě dost široký pojem, zvlášť co se týče filmů. Já bych ji ještě rozdělila do dalších kategorií jako jsou romantické komedie, slaďárny, dramatické, brečící.... Ale dost často se tyto funkce prolínají. Dám vám sem tedy jen pár tipů, ke kterým nashromáždím hodnocení z ČSFD, na které můžete kliknout a dostat se tak na stránky ČSFD, a připojím svůj krátký komentář. Tak jdeme na to!

To All the Boys I've Loved Before / Všem klukům, které jsem milovala 72%

Tenhle film je prostě tak sladký a nevinný až je krásný. Je to celé krásné na pohled, středoškolské prostředí, barvy, láska. Moc se mi to líbilo. Pokud už jste tento film, který je podle knižní předlohy Jenny Hanové viděli, teď vyšlo na Netflixu pokračování s názvem ,, To All the Boys: P.S. I Still Love You" nebo česky ,,Všem klukům: P.S. Stále tě miluju", který je sice slabší, ale stále velmi milý.

Clueless / Bezmocná / Praštěná holka 58%

Nevím, proč je ten film přeložený na dvakrát ani proč má jen 58%, ale já ho doporučuji. Možná není pro každého, ale tenhle film je opravdu můj nejoblíbenější. Přijde mi něčím jiný, i když nedokážu popsat čím. Každopádně devadesátky miluju a k tomuto filmu se ráda vracím. Mám ráda, že děj není předem stanovený, jsou tam jakoby různé děje, miluju tu módu a taky to není tolik o té romantice, jako hledání se v životě. Doporučuji ten film vidět v angličtině, kvůli slovnímu humoru, který se může v překladu ztratit.

The Ugly Truth / Chceš mě, chci tě 68%

Romantická komedie s pěknými herci, klasickou proměnou, jednoduchý děj... Nicméně opět bych doporučila koukat v originále, protože film je plný dvojsmyslů, které nadabované zní trochu zvláštně nebo nemají ten správný výraz. K tomuto filmu se také ráda vracím, i když se nejedná o něco převratného, ale jako oddechovka je moc fajn.

The Notebook / Zápisník jedné lásky 83%

Dlouho jsem se mu vyhýbala (ani nevím proč), ale nakonec jsem se k němu dostala i já. A můžu potvrdit, že tento film je prostě klasika. Je to přímo romanťárna, jinak to říct nejde. Určitě si u ní pobrečíte, ale bude to stát za to. Srdceryvný příběh z poloviny 20. století v USA.

La La Land 73%

Zpracování La la landu je úžasné. Hudba procítěná, stejně tak barvy, kamera a střih. Tento film je prostě opět krásný na podívání. Vypráví o životě v Hollywoodu a o jeho strastech i slastech. Navíc Emmu Stone a Ryana Goslinga spolu na plátně chcete vidět!

Bridget Jones's Diary / Deník Bridget Jonesové 77%

Bridget asi všichni znáte, ale i tak jí sem musím dát, protože je to klasika a protože je zasloužená! Tenhle film vám prostě zlepší náladu a Bridget si musíte zamilovat. Minimálně já se v ní v mnoha věcech vidím, haha! Další díly ,,Bridget Jonesová - S rozumem v koncích" (63%) a ,,Dítě Bridget Jonesové" (72%) jsou sice o něco slabší, ale na dlouhý večer jako maraton úplně skvělé!

What Happens in Vegas / Mejdan v Las Vegas 63%

Ashton Kutcher a Cameron Diaz v romantické komedii. Myslím, že víc dodávat nemusím... U tohoto filmu se zasmějete, zamilujete a odreagujete. Což je všechno, co si od romantického filmu představuju.

Mr. & Mrs. Smith 66%

Není to klasická romantika, je to spíše akční film, ale o romantiku tu nouze také není. Je to opět můj oblíbený film, který můžu vidět stokrát a neomrzí mě. Navíc Brad Pitt a Angelina Jolie jsou tu dokonalí. Doporučuju, doporučuju, doporučuju!

17 Again / Znovu 17 62%

Matthew Perry se změní na Zaca Efrona a bojuje o svou ženu. Opět se jedná o romantickou komedii, ale jde tam krásně vidět, jak se vztah za léta v manželství může změnit a že je jen v našich rukách ho změnit k lepšímu. Film je navíc plný vtipů a dalších známých tváří.

Just Go with It / Zkus mě rozesmát 72%
Blended / Dovolená za trest 67%

Není to chyba, ale tyhle dva filmy chci dát na stejnou příčku. Protože jsou si docela podobné. V obou hraje Adam Sandler a oba se odehrávají na dovolené. Oba filmy jsou romantické komedie a oba se mi líbily, haha. Takže si buď pusťte oba nebo se rozhodněte mezi Jennifer Aniston (Just Go with It) a Drew Barrymore (Blended).


Další skvělé romantické filmy:
Crazy Stupid Love
Friends With Benefits
Seven Pounds
The Curious Case of Benjamin Button
The DUFF
Me Before You

Doufám, že se vám článek líbil a že vám pomohl při výběru. Budu ráda za nějaký komentář, třeba jestli jste nějaký film viděli a líbil se vám nebo mi můžete napsat vaše tipy na romantické filmy.

Mějte krásný víkend!
- Nikol

0 komentářů