Jarní prázdniny

Jaro je tu a s ním sluníčko, ale i déšť, nová chuť do života, ale i jarní únava. A přesně v tomhle duchu se nesou i mé jarní prázdniny.


Když začnu pátkem 8.3., tak to byl den před testováním Scio, takže pokud tyto testy znáte, chápete můj stres apod. Chtěla jsem se celý den učit, abych toho stihla co nejvíce. Jenže nakonec po celém týdnu učení se jsem nakonec po škole usnula. Tělo už potřebovalo oddych, takže si ze mě rozhodně neberte příklad a poslouchejte potřeby svého těla. Nakonec jsem si ještě zkusila pár testů a chtěla jít spát brzy, ale nemohla jsem spát, takže to mi taky nevyšlo.

V sobotu 9.3. byl den D. Ráno jsem vstala a sebevědomě jsem se nalíčila a vyžehlila vlasy. Chtěla jsem se cítit dobře a sebevědomě, takže jsem si ještě oblékla svoje oblíbené a pohodlné oblečení. Vyrazili jsme do Teplic. Jela jsem s mamkou a jejím přítelem. Byla jsem ráda, že konečně nemusím jet vlakem a sama. Cítila jsem podporu a jen minimální stres. O Scio testech plánuju samostatný článek, tak pokud by vás to zajímalo, určitě se koukněte :).  Dělala jsem dva testy - OSP a ZSV a mezi těmito dvěma testy je čas asi 45 minut - ideální na oběd. Scio testy jsem dělala v Teplicích na tamějším gymnáziu, které je pár metrů od nákupního centra. Tam jsem se sešla i s mamkou a dala jsem si smažený sýr s hranolky, mňam! A poté jsem běžela zpátky na test. Po tom druhém testu jsem měla dobrou náladu. Hlavně asi proto, že už jsem to měla za sebou a necítila jsem se, že neumím vůbec nic. Alespoň jednou, haha. Pak jsme ještě prošli pár obchodů, i když já jsem si nic nekoupila, neměla jsem potřebu něco kupovat, přestože tam mají můj oblíbený obchůdek Albi, knihkupectví a v NewYorkeru byly obří slevy. Nakonec mi mamka koupila vdolek a koláček na cestu. Když jsem dorazila domů, tak jsem se jen trochu osvěžila a už jsem utíkala za přítelem, protože jsme šli do kina na Captain Marvel. Viděli jste? Co si o tom myslite? Mně se to náramně líbilo! (I když já nejsem moc náročný divák..) Ale celý příběh byl fajn a líbil se mi jejich humor a ona byla skvělá. Podle přítele tam mohlo být méně očividného feminismu, ale mně se to zdálo na místě. Večer jsme zase zkoukli Rockyho 3 a musím říct, že jsem u toho brečela a líbilo se mi to, ale taky bych mohla mluvit o chlapském egu nebo tak, haha..

V neděli 10.3. jsem měla v plánu jen koukat na filmy a odpočívat. Ráno začalo krásně, s Rockym 4, haha. Ale poté jsem si vzpomněla, že od dvou do osmi musím do práce. Dělám totiž brigádu v Tescu. Extrémně se mi nechtělo. Po více než týdnu nonstop učení jsem už chtěla jenom ležet a nic nedělat. Jenže to nešlo, a tak jsem odpoledne strávila v práci.

Když nevyšla neděle, přesunula jsem odpočinkový den na pondělí 11.3. Po dlouhém únavném týdnu jsem se konečně vyspala, takže jsem vstala asi až v půl desáté. Měla jsem v plánu dívat se na seriál. Měla jsem rozkoukaný The Reign, takže jsem snídala právě u něj. Po pár dílech jsem chtěla být produktivní, takže jsem zapla notebook a chtěla dělat maturitní otázky. To mi nevyšlo.... Ale udělala jsem část domácího úkolu, který musím stihnout do neděle. Potom přišla mamka z práce, a tak jsme zavolali babičce na Skype. Mezitím přišla mamky kamarádka s rodinou. Domluvila jsem s babičkou, udělala si brainstorming, abych si seřadila myšlenky. Ten den jsem se cítila totiž na nic. Asi to bylo i tím, že jsem nic nedělala. Nemám ráda nicnedělání, přijdu si pak trošku zbytečně. Když jsem se dala dohromady, šla jsem si hrát s malou Sabinkou (mamky kamarádky dcerou). Četla jsem jí pohádku, prohlížely jsme si knížky, kreslily jsme atd. Nakonec šli všichni domů a já zalehla k televizi, kde jsem si  pustila YouTube a naplánovala další den.

Úterý 12.3. jsem chtěla mít produktivní a řekla bych, že se mi to i povedlo. Jen jsem si nestihla vypracovat dvě maturitní knížky, jak jsem chtěla. Ráno jsem vstala v 7:30, ale vylezla jsem reálně z postele až v osm.  Šla jsem se osprchovat a umýt si vlasy. Potom jsem si udělala snídani - rozpékanou kaiserku s Gervais. U toho jsem si pustila YouTube a po snídani se nalíčila a nakulmovala vlasy. V deset hodin jsem jela s kamaradkou nakoupit nějaké jídlo. V Lidlu jsem ulovila dlouho chtěný smoothiemaker, yay! Když jsem se vrátila, bylo jedenáct a já chtěla uvařit oběd, ale mamka končí až ve dvě a chtěla jsem, aby měla čerstvé jídlo. Začala jsem tedy uklízet - uklidila jsem prádlo, umyla a uklidila nádobí, vysála a utřela prach. V půl druhé jsem začala vařit. Udělala jsem kuřecí nudličky na kukuřici a pečené brambory. Potom jsem vyvenčila Deasynku a čekala na mamku. Společně jsme se najedly a udělaly si vynikající smoothie s banánem, jablkem a pomerančem. Po jídle jsem se začala balit, protože od čtyř hodin jsme měly s kamarádkami přespávačku. To bylo samozřejmě super, povídaly jsme si o všem možném, jedly jako prasátka a hrály černé historky. Asi ve tři ráno jsme se rozhodly jít spát.

Není tedy divu, že jsme se ve středu  13.3. vzbudily  až kolem desáté. A protože mám hlavu děravou, zapomněla jsem si zabalit moje prášky, které beru každé ráno jako první věc. Takže jsem se ráno sbalila a šla domů. Doma jsem koukala na YouTube a vypracovávala jednu maturitní otázku. Když přišla domů mamka, udělaly jsme si kavu a pak jsme se oblékly do sportovního a šly si zaběhat.  Doběhly jsme do Tesca, kde jsme nakoupily ovoce a běžely zpátky. Trochu jsme si ještě zacvičily, zavolaly babičce, a pak se mamka chystala ke svému příteli, zatímco můj přítel dorazil k nám. Večer jsme měli pohodový. Hodně jsme si povídali atd. Potom na mě ale padla hrozná nálada. Všechno špatné se mi najednou objevilo před očima. Nakonec mi přítel pomohl a já mu moc děkuji. Šla jsem večer do vany, pak jsme na něco koukali a hráli. Šli jsme brzy spát, protože jsem ráno musela do práce.

Ve čtvrtek 14.3. jsem ráno vstala v 7:00, připravila se do práce, nasnídala a vyrazila. Byla jsem tam až do 14:00. Ten den hrozně pršelo, takže jsem byla hodně unavená. Mrzelo mě, že nemůžu jít znovu běhat, ale pak jsem si řekla, proč by ne.. Běžela jsem tedy domů z práce. Ve skutečnosti byl ten déšť dobrá motivace. Chtěla jsem být doma co nejdříve. Po práci jsem si dělala opět domácí úkol a povídala si s mamkou. Obě jsme byly hodně unavené, ale překonaly jsme to a šly spolu do pár obchůdků. Chtěla jsem koupit Járovi (příteli) nějaký talisman, dáreček, cokoliv. Nakonec jsem vybrala dvě malé společné fotky, které si může dát do peněženky. Když jsme přišly s mamkou domů, poklidily jsme, protože měla přijít návštěva. Nakonec přišel i můj přítel, já mu dala fotky a aniž bych cokoliv řekla, hned si je dal do peněženky, aby je mohl mít vždy u sebe. ♥ S návštěvou jsme trávili zbytek večera, hráli Just dance a jedli. Když všichni odešli, připravila jsem se na spaní a večer strávila u YouTube a psaním článku. Po chvíli už jsem byla hodně unavená, takže jsem vše vypla a šla spát.



V pátek 15.3. jsem měla pohodové ráno. Vstala jsem v 7:30 a od osmi jsem chystala snídani. Udělala jsem si míchaná vajíčka s cibulkou a Gervais, vanilkový čaj a smoothie s pomerančem a kiwi. Pustila jsem si video z předchozího dne a dopsala článek. Teď mám v plánu dodělat domácí úkol, udělat ještě nějaké otázky k maturitě a podívat se na definitivní výsledky Scio testů, tak mi drzte palce.

A jak trávíte prázdniny vy? Jste radši produktivní, odpočíváte nebo někam jedete? Dejte mi vědět do komentářů :)

Mějte se krásně ♥
- Nikča

0 komentářů