Vděčnost #2

Krásný večer všem!
Dnes bych ráda vyjádřila vděčnost podruhé a doufám, že mi to vydrží. Tak jdeme na to :)

Dnešnímu dni jsem vděčná za:
• dobré jídlo
• skvělí lidé
• prázdniny a odpočinek
• moje postel
• Netflix

Dnes jsem byla na oslavě narozenin našeho rodinného kamaráda a bylo to moc fajn. Ještě předtím jsem si ale vyrobila plánovač na léto, vyhodila starou postel a šla jsem za mamkou k jejímu příteli a dělali jsme společný oběd. Po obědě jsme si dali kávu a já pracovala na maturitních otázkách. Pak jsme zabalili dárek a vyrazili. Celý den pršelo, takže nálada byla unavená, ale to se brzy zlepšilo. Kde jsou dobří lidé, tam je dobrá nálada i zábava. Večer jsem strávila u Netflixu. Koukala jsem na film Isn't it romantic a omg! To je tak dokonalý film! Dělá si legraci z romantických komedií, ale zároveň to je hezká romantická komedie a má to i hezkou message. Určitě doporučuji, podívejte se na to. Teď už mám jen zaplý YouTube v pozadí, zatímco píšu článek na blog. Chystám se už pomalu do postele, tak pokud tohle čtete také večer, přeji dobrou noc.

Ps. Napište mi to komentářů za co jste vděční vy ♥

- Nikol

0 komentářů