Vděčnost #3


Krásný večer všem, kteří čtete tento článek.
Dnes byl zvláštní den. Bylo sluníčko, ale vitr úplně šílený. Vstala jsem brzy, ale vylezla pozdě. Měla jsem dobrou náladu, ale i špatnou.. Nevím, byl to zvláštní den. Mimo to dnešním dnem konci jarní prázdniny, což je rozhodně špatná zpráva.



Tak či tak pokračujeme v děkování a projevech vděčnosti. Dneska jsem ráda:
• že jsem opět vstala v 7:30, i když jsem nemusela. Jsem za to na sebe pyšná a nebojím se za to pochválit. (Někdo to dělat musí, hh) Ale vážně, je důležité se o sebe starat a nebát se pochválit sami sebe.
• že bylo sluníčko. Sice nebylo až tak teplo a ten vítr byl opravdu silný a studený, ale přesto sluníčko dokázalo zvednout náladu. A to nejen mně. Venku se dnes potulovalo mnoho lidí, protože je sluníčko vytáhlo. To je také krásná věc. Vidět lidi, jak se usmívají a vypadají spokojeně. Jak málo stačí.
• za to, že jsme se pohli dál v úpravě bytu. Sice úplně minimálně, ale pohli. Pokud to nevíte, snažíme se předělat si trochu byt. Vymalovat, zbrousit futra, nabarvit, strhnout tapetu ze dveří a něco s nimi vymyslet a nakonec položit nové lino. Dnes jsme trochu brousili a strhli jsme tapety. Pak jsme ještě uklízeli. Bylo fajn trochu se pohnout z místa.
• za vynikající palačinky. Omg. Nejlepší palačinky ever. Smažené na másle, vůbec ne mastné a hlavně plněné bílým jogurtem se skořicí. Mňam! Stopro to zkuste :)
• nakonec ještě za pohodový večer. S přítelem jsem se učila, zkoukli jsme film, pak jsem šla do vany s pěnou, aaah. Teď jsem trochu plánovala v diáři ve společnosti YouTube, píšu na blog a chystám se ještě podívat na nějaké letní destinace. Držte mi palce, ať něco najdu.

Tak to by bylo vše k dnešnímu článku. Pokud vás tento formát baví, dejte mi vědět do komentářů.

Ps. Jak trávíte neděli vy? Máte radši odpočinek nebo se chystáte na nový týden?

Pps. Kam se chystáte vy? Máte nějakou oblíbenou destinaci?

Budu ráda za jakýkoliv komentář.
Mějte se krásně.
- Nikol ♥

0 komentářů