Den na nic

Zdravím a rovnou zacnu. Máte taky někdy den na nic jako já? No, ono je to celkem normální. Jenže já mám těchto dní poslední dobou nějak hodně. A vlastně ani nevím, proč jsou na nic.. Mám prostě špatnou náladu úplně bez důvodně.

Je to normální?
Špatná nálada se mě drží jako klíště a já nesnáším klíšťata.

Dobře...asi nikdo nemá rád klíšťata. Ale stejně tak nemá nikdo rád špatnou náladu, že jo.

A i když je úplně v pořádku mít špatnou náladu, stojí to za h*vno.

Někdy toho máme prostě hodně, jsme unavení, něco špatného se nám stalo a nebo jako já pro to nemáme jediný normální důvod.

Víte, já fakt nevím, proč se cítím špatně, proč mě nic nebavi a cítím se pořád sama. Přitom mám na první pohled všechno. Jsem dobrá studentka a nikdo u mě známky nebo chování ve škole neřeší. Mám přítele, který se snaží plnit má přání a je skvělý. Mám rodinu, která mě má ráda a jsou na mě pysni. Mám kamarádky, které mi neustále připomínají, jak mě mají rády, že prý jsem jejich vzor atd. Mám mnoho zážitků a hezkých vzpomínek, materiálně mám vše potřebné.... tak co mám za problém?

Omlouvám se, že na vás nechávám svou špatnou náladu, ale víte, já se z toho potřebovala vypsat.

Někdy se člověk potřebuje zamyslet a s někým to probrat. Ráda bych teď přišla s nějakým zázračným lékem, který všechny tyto pocity vymaže, ale nic takového bohužel neznám. Možná si jen člověk potřebuje jednou za čas pobrečet. Takže pokud i vy máte tyto dny, je to v pordkup, vybrečte se, promluvte si s někým nebo to zkuste, jako já, ze sebe vypsat. Věřím, že všechno bude zase v pořádku :)

Ať se vám daří,
Nikol ♥

0 komentářů