Sobotní pohoda

Krásný sobotní večer!

Jak zvládáte "karanténu"? Já musím říct, že už mi chybí Brno, škola i kamarádi a rádio <3, ale jinak zvládám "samotu" celkem dobře. Ozvalo se totiž moje introvertní já, které si užívá chvíli o samotě. Ráda peču a vařím, poslouchám podcasty, čtu knihy a sleduji seriály a videa. Sama ráda tvořím a mám dost věcí do školy, takže se rozhodně nenudím. Ale jarní sluníčko mě láká ven, nebudu lhát. Těšila jsem se na čtení u Špilasu a procházky po Brně. Plánovala jsem toho spoustu. Místo toho ale aspoň trávím čas s rodinou. Proto jsme dnes s rodinkou vyrazili na náš pozemek a opekli si buřta.



Poctivě jsme v rouškách došli až na zahradu a tam rozdělali oheň. Měli jsme kromě buřtů připravené také směsi v alobalu. V té směsi je opět špekáček, pak také cibule a brambory. Je to vynikající lahůdka, kterou musíte vyzkoušet, pokud jste to ještě nezkoušeli. Okořenila jsem to grilovacím kořením a přidala tam kapku oleje. Celý alobal dáte do ohně a necháte ho tam cca 20 minut.



Ale nebyli jsme tam jen, abychom se najedli. Snažili jsme se trochu to tam poklidit. Potřebovali jsme spálit přebytečné dřevo a chroští. Vznikal nám tím chvílemi obrovský oheň.



Doufám, že se v téhle době taky snažíte přijít na jiné myšlenky a nesledujete jen čísla v médiích. Snažte se zůstat pozitivní, načerpejte sílu ze sluníčka a snažte se být pokorní. Všímejte si, čeho si můžete vážit a co dobrého kolem vás je. Naopak zkuste změnit ve svém životě špatné návyky i myšlenky.

Můj dnešní seznam vděčností:
1. sluníčko
2. rodinná snídaně
3. čas strávený venku
4. Deasynka
5. vůně ohně


Přeji vám hodně zdraví a síly <3
- Nikol

0 komentářů