Drobenkový koláč s pudinkem | RECEPT

Ahojky, jak se vám všem daří? Doufám, že co možná nejlíp. Já se musím přiznat, že mám poslední dny spíš špatnou náladu. Ale hodně mi pomáhá pečení a samozřejmě mlsání něčeho dobrého. (Což asi půjde za pár týdnů dost vidět, haha.) Včerejšek nebyl výjimkou a já narychlo uplácala tenhle koláč. Recept je super jednoduchý, jako vždy u mě na blogu, haha. Ale opravdu to zvládne každý a příprava vám zabere jen chvíli, ale hlavně je naprosto vynikající. Tak jdeme na to!


Co budeme potřebovat:

těsto
3,5 hrnku polohrubé mouky
1 hrnek cukru
1 vejce
1 kypřicí prášek do pečiva
1 vanilkový nebo skořicový cukr
1 margarín

náplň
2 pudinky
3/4 l mléka
3 lžíce cukru
mražené jahody (případně jiné ovoce)



Vymažeme si plech kouskem margarínu a jeho zbytek nastrouháme do mísy. Přidáme všechny ostatní suroviny určené na těsto a pořádně zpracujeme rukama. Nelekněte se, nevznikne vám klasické těsto, ale jen drobenka. Vypadá to jako moučné nedodělané těsto, haha. Tři čtvrtě drobenky vysypte na pekáč a pořádně umačkejte, aby vznikl koláčový korpus bez mezer.

Dále vytvořte pudink klasicky podle návodu (rozmíchejte část mléka s pudinkem, druhou část oslaďte a přiveďte k varu, nakonec přidejte i pudink a míchejte dokud nezhoustne). Hotový pudink nalijte na připravené těsto, naskládejte navrch ovoce a nakonec posypejte drobenkou, která vám zbyla.

Zapečte v předehřáté troubě na 180°C a 45 minut (nebo dokud nebude drobenka nahoře dozlatova). Dobrou chuť!


0 komentářů