Vlasový update | BEAUTY

Vzpomínáte si, jak jsem si v říjnu nechala ostříhat vlasy? Upřímně to bylo spontánní rozhodnutí, nelituju ho, ale po chvíli mi začaly chybět moje dlouhé vlasy. Ostříhala jsem si je kvůli tomu, že byly zničené - kvůli nedostatečné péči, častému barvení, tepelné úpravě apod. Mým cílem tedy není jen nechat narůst vlasy, ale hlavně vylepšit jejich kvalitu.

moje vlasy teď vypadají takto - vlnité, odrostlé, delší

Vlasy jsem si od té doby barvila jen jednou, jde to teda hodně vidět na odrostech, ale snažím se nechat je dýchat. Pořídila jsem si šampon a kondicionér od Yves Rocher, který by měl pomoci proti vypadávání vlasů. Šampon už jsem vypotřebovala někdy v lednu a musím říct, že jsem z něj byla hodně nadšená. Já jsem vždycky vylezla z vany s hrstí vlasů v ruce. A díky tomu šamponu se to opravdu přestalo dít, což jsem upřímně nečekala. Používala jsem jen ten šampon a kondicionér, vlasy jsem si myla dvakrát týdně a téměř neupravovala teplem. Párkrát jsem samozřejmě použila fén, když jsem musela. A v prosinci jsem používala kulmu - na plesy, vánoční sešlosti apod.

šampon proti vypadávání vlasů YR

Jak už jsem říkala, šampon jsem přestala používat v lednu, od té doby jsem používala jiný, obyčejný z drogerie, aby si vlasy nezvykly na jeden šampon. Co jsem ale zařadila nově, je arganový olej. Používám ho jednou týdně do vlhkých vlasů a po půl hodině smývám. Vlasy jsou od té doby pevnější a hustější, ale zatím ho používám jen měsíc, tak ho nechci až tak opěvovat. Každopádně jsem slyšela skvělé recenze, tak doufám, že mi pomůže.

arganový olej Sagrada Natura

Mých pár tipů ale pořád zůstává mimo produkty, ale spíš celkově o péči.
Nepoužívejte zbytečně teplo, když nepotřebujete.
Myjte si vlasy co nejméně, abyste je nepřipravovali o svou vlastní obranyschopnost.
Nečešte si neustále vlasy, zbytečně se lámou. (Ideálně je češte před mytím, ne po mytí)
Nebarvěte se každé tři týdny, bohatě bude stačit i za osm týdnů. (Já jsem si vlasy barvila naposledy 30.11.2019, haha, ale odrosty už mám hrozně dlouhý, to jen že jsem to pořád odkládala...)

Podle mě mi vlasy celkem narostly. Nejlépe to poznám na culíku a drdolu, který mi ze začátku nešel udělat, teď zvládnu i vysoký culík na vrchu hlavy.
vlasy před ostříháním
(často se mastí, vypadávají a cuchají se - dlouhé do půlky zad)

vlasy po ostříhání
(lesklé, řídké, kroutí se - krátké sotva na ramena)

 
vlasy teď v březnu
(hustější - střední délka cca ke klíční kosti až nad prsa /podle zakroucení/)

S kvalitou vlasů jsem teď mnohem spokojenější a doufám, že mi to vydrží, i když ještě víc povyrostou.

Mějte se krásně,
Nikol <3

0 komentářů