Těstoviny s fazolovou směsí | RECEPT

Ahojky, dnes jsem vyzkoušela nové rychlé a jednoduché jídlo a rozhodla jsem se s vámi podělit o recept. Celé jsem si to vymyslela, takže opět nečekejte přesné míry, haha. Jdeme na to.


ingredience:

cibule
polopárek
červené fazole v konzervě
kukuřice v konzervě
pasterizovaná rajčata
těstoviny

případně sýr, olej, sůl


Celé jídlo vyjde přibližně na 3-4 porce. Dala jsem si vařit těstoviny, použila jsem půl balení fusilli, vodu osolila. Mezitím, co se těstoviny vařili, začala jsem připravovat směs. Na kapce oleje jsem si osmahla půl cibule, můžete použít i celou. Po chvíli jsem přidala nakrájený polopárek. Když se párek osmahl, přidala jsem konzervu fazolí, asi polovinu konzervy kukuřice a opět nechala projít teplem. Nakonec jsem přidala pasterizovaná rajčata a smíchala s těstovinami do jednoho hrnce. Podávám v misce se strouhaným sýrem navrchu.

Říkala jsem, že je to jednoduché, haha. V podstatě nic jiného než jednoduchá jídla nevařím. Tak dobrou chuť. Dejte vědět, jestli vyzkoušíte.

- Nikol <3

0 komentářů