Jaro v plném proudu

Ahoj, venku je hrozně krásně a mně už se stýská po dnech na sluníčku. Každý den se snažím projít se alespoň s Deasynkou po poli, kde strávím půl hodinky až hodinu. Já se celý den učím, takže když vylezu aspoň na chvíli ven, jsem nadšená snad úplně ze všeho.


Jsem moc vděčná za to, že mám blízko aspoň kousek přírody. I když jsem "paneláková" holka, moc si užívám možnost vyběhnout ven na pole kochat se aspoň kytičkama a sluníčkem.


Dneska jsem si všimla, kolik různých odstínů zelené člověk v přírodě objeví... To je jako z obrázku!


Teď přichází období pampelišek, které mám ráda. Je to sice vlastně plevel, ale líbí se mi, jak rozzáří trávu kolem. Navíc je mám spojené s dětstvím, medem a nakonec s přáním. Dodnes ráda sfoukávám odkvetlé pampelišky. Ale přeci jen mít žluté oblečení od lítání venku je ještě lepší.


Tahle fotka je ze včerejška, kdy jsem zkoušela fotit foťákem, ale popravdě mi to moc nejde... Navíc by se na takové záběry hodil lepší objektiv, haha. Takže jsem nakonec zůstala věrná svému telefonu a dnes zkoušela fotit z něj.




Baví mě hrát si se zaostřením a tyhle detailní záběry jsou na to nejlepší. Výsledek není ani zdaleka dokonalý, ale líbí se mi to o něco víc než z foťáku.


Včera jsem si taky malovala nehty a jsem z nich nadšená. Vsadila jsem na jednoduchost, ale zvládla jsem nějak udělat pevnější strukturu a zatím drží hezky. Doufám, že mi vydrží aspoň přes víkend, haha.





Stejně mám nejraději ten čas strávený s Deasynkou. Už je to stařenka, ale pořád parťák. Jako stěně absolutně neposlouchala a teď "na starý kolena" nevím, jestli neposlouchá nebo neslyší, haha. Možná jak kdy...



Ve všech těch výhledech a sluníčku jsem se tak trochu ztratila, sundala si boty a prošla se po trávě. To je přesně ta moje část, která si užívá splynutí s přírodou. Jsem moc vděčná za tohle všechno. Je důležitý nezapomínat na věci, které často bereme jako samozřejmost.

Mějte krásný víkend!
- Nikol

0 komentářů