Photodiary April & May

Ahoj, ještě žiju🙋🏼‍♀️
Moje dny se točí pořád ve stejné smyčce. Ráno vstanu, otevřu notebook, dělám práci a školu (+ moje koníčky, komunikace s přáteli apod.), jdu spát. A tak furt dokola. Přesto bylo v dubnu a květnu několik highlightů, které bych tu ráda vyzdvihla. Všechno to jsou hezké vzpomínky, až na jednu. 🖤
Co jsem teda zažila hlavně v dubnu, ale taky na začátku května 2021?

Jela jsem do Brna na pohovor do Radia Proglas 💙🐟🎙️✝️

Rozloučili jsme se s mou milovanou Deasy 💔 nedožitých 13 let... Miluju tě Deasynko moje, byla jsi tím nejlepším tvorem na této planetě🐾 Moc mi chybíš ✨

Oslavili jsme narozeniny neobyčejného kluka, jak jinak než neobyčejným dortem (moje šikovná maminka ho upekla sama a uvnitř byl tříbarevný).🎂


Začala jsem opět běhat spolu s podcasty a dokonce uběhla 2,75 km pod půl hodinky 🏃🏼‍♀️⌚ #ProudOfMyself

Nad vodou mě drželi (nejen) online kamarádi. Mám Váš moc ráda 👭

Opékali jsme první buřty na zahrádce🔥

Vyjeli jsme si s rodinkou na výlet na hrad Házmburk 🏰

Byl ale zavřený, tak jsem se podívali alespoň k němu 🔒

Další grilování, tentokrát s kamarády na konci dubna. Dobrá hudba, dobré víno, jídlo, oheň a dobrá společnost. Co víc si přát ?🥂🎶


Vydala jsem video o mých zážitcích z Americy, čtu svůj deník a ukazuji fotky z roku 2013 🇺🇲

Sešla jsem se s kamarádkami a milovaným Mattym 👶💞


Po dlouhé době jsem udělala rýžový nákyp a musím říct, že byl vynikající! 🍚🍑

Dorazil nám balík z Ameriky plný krásných věcí 👗🇺🇲 #dekuju


Grilovali jsme na terase u srubu a já se konečně učila venku 📚🍖☕


Na výročí osvobození Plzně americkou armádou jsme se vydali na výlet právě tam. Vystoupali jsme klasicky na věž katedrály, odkud je nádherný výhled na celou Plzeň ⛪🥰



🇺🇲🇨🇿


Na Americké mají stánek s úžasnou zmrzlinou! Velká míchaná ve sladkém kornoutku 💖

Na plzeňské náplavce se krásne sedí a odpočívá po celodenní procházce 🌊

A to je zatím všechno. Zbytek května bude pravděpodobně v podobě učení, dodělávání prací a celkově strávíme hodně času za počítačem (stejně jako celý předešlý rok). Taky Vám rok 2021 tak moc utíká? Přísahám, že poslední půlrok byl jako jeden měsíc... Přesto jsem vděčná za poslední měsíc, který byl hodně těžký, ale díky skvělým lidem jsem to zvládla 💞 (i když někteří nejste na fotkách, tak víte, že bez vás bych to nezvládla). Obklopuje se skvělými lidmi, kteří vás milují jako vy je!

 Doufám, že už s létem přijde krásné počasí, uvolnění opatření a spousta zážitků 🥰

Mějte se krásně!
- Nikol

0 komentářů