Můj knižní wishlist

Ahoj, po víc než měsíci jsem se odhodlala sepsat článek na blog. Přiznám se, že je to pro mě teď složitější se psaním, protože toho je hodně do školy, řešila jsem nějaké menší problémy v osobním životě a tak nějak jsem neměla chuť nic psát. Což je škoda, protože jsem upravila vzhled blogu a konečně povolila komentáře (protože jsem si za ty roky nevšimla, že je mám zakázané🙈). Dnes jsem se ale rozhodla, že nebudu negativní, ale naopak se zaměřím na moje oblíbené snění.  Dnešní článek tedy bude o knihách, které bych si chtěla pořídit. A že jich bude...

Zdroj: weheartit.com

Pravda je totiž taková, že jsem blog chtěla psát původně o knižkách. Jenže nejdřív jsem se styděla, protože mi přišlo, že nečtu dostatečně kvalitní literaturu. Pak jsem pochopila, že o to nejde, ale zase mi přišlo, že o knížkách neumím psát nic jiného, než že si mi líbila a opsat anotaci... Rozhodla jsem se, že budu psát tipy na knihy, ale najednou měla čtecí krizi, a tak nějak jsem si nikdy nenašla dost času na čtení. No a teď? Seznam knih co bych si přála se stále rozšiřuje, ale když se mě na to někdo zeptá, tak vždy zapomenu. Rozhodla jsem se tedy si můj seznam přání sepsat. Doufám, že až to uvidím sepsané, utřídím si priority, jakou knihu si pořídím jako první, až budu mít čas číst a peníze na ten nekonečný seznam...

Rozvoj a vzdělání
  • Jak na sítě
  • Kraď jako umělec
  • Ukaž co děláš
  • Miluj svůj život
  • Tajemství
Ráda čtu knížky, ze kterých si odnesu něco víc, než jen krásný příběh. Často přemýšlím nad životem, nimrám se sama v sobě a zajímám se o věci kolem mě. Chci se také vzdělávat v různých oblastech, a proto si chci v blízké době pořídit nějaké vzdělávací knihy.

Zdroj: weheartit.com

Beletrie a inspirace
  • After 5: Před námi / Before
  • Nikdynoc 3: Rozetmění
  • Čtyři mrtvé královny
  • Deset let se ségrou
  • Sama sobě majákem
Moc ráda čtu knihy, u kterých si odpočinu a pobavím se, nebo které mě nějakým způsobem inspirují díky příběhu nějaké osobnosti apod. Všechny tyhle knížky mě lákají, ale Sama sobě majákem už bohužel nejspíš neseženu, protože je autorka už neprodává... Kdybyste náhodou měli výtisk doma a už o něj nestáli, dejte mi vědět do komentářů nebo do zprávy na instagram @nikolsamec :) Díky!

Zdroj: weheartit.com

Série
  • Deset tisíc nebí nad tebou
  • Milion světů s tebou
  • Válečná smršť 
  • Prokletý princ
Nakonec tu mám ještě moje rozečtené série. Jedná se o další díly těch knih, které už jsem začala číst, ale nestihla je dokončit. Zatím. Doufám, že je dočtu, protože nemám ráda, rozečtené knížky... Chci prostě vědět, jak to dopadne, haha. V předchozí kategorii jsem měla sice taky dvě knížky ze série, ale ty si chci přečíst mnohem víc, než tyhle další. Máte rádi knižní série, nebo preferujete samostatné knihy? Dejte vědět do komentářů.

Zdroj: weheartit.com

Tak doufám, že jsem vás třeba inspirovala a rozšíříte si svou sbírku knih taky o nějaké z těchto děl. Zajímalo by mě, jestli si píšete seznam knih, které chcete přečíst, nebo si to jen pamatujete v hlavě. Já si píšu ráda úplně vše, ale to už jste asi zjistili.

Mějte krásný týden,
-Nikol

0 komentářů