Přála bych si... | VÁNOCE

Ahoj! Řekněte mi, že nejsem jediná, na koho jde už vánoční nálada, že ne? Já už se totiž hrozně těším, i když letos to bude hrozně zvláštní, protože budu před Vánoci v Brně, což znamená, že nebudu doma na zdobení stromečku a pečení cukroví, což jsou moje nejoblíbenější činnosti před Vánoci. Ale má to i své výhody, například kupování dárků je v Brně o dost jednodušší než v Klášterci. Kdybych jen měla tolik peněz, abych všem mohla koupit, co mě pro ně napadá... Ale kvůli tomu tu dnes nejsme. Vymyslela jsem si totiž na dnešek článek, kde bych chtěla sepsat svá vánoční přání. Nemyslím teď to, co bych si přála pod stromečkem, protože já si opravdu nemyslím, že Vánoce jsou o dárcích. Ano, je fajn udělat někomu radost a ukázat mu, že na něj myslíte, ale prosím vás - hlavně žádný stres! Mají to být svátky klidu a míru. Lásku nemusíte dokazovat drahým dárkem. Chtěla jsem tím říct, že pro mě jsou Vánoce svátky klidu s rodinou, ne materiálních dárků. Ale taky si myslím, že Vánoce jsou svátky zázraků. Tak nějak všechno je možné...


Proto bych si k letošním Vánocům přála:
  • aby napadl sníh tak akorát, aby děti měly radost (a potají i dospělí)
  • aby k sobě byli lidé milí a usmáli se na sebe navzájem (i když třeba pospíchají z práce)
  • abychom lásku rozdávali, přijímali a nezapomínali na sebe (to se totiž často zapomíná)
  • abychom se uměli k přírodě hezky chovat a starat se o ni (dlužíme jí to)
  • abychom ve světě trochu zpomalili a nehnali se jen za penězi (přečetli si dobrou knížku a navštívili babičky)
  • abychom si více zpívali a hráli (jako když jsme byli malí a vůbec se za to nestyděli)
  • abychom si šli za svými sny, i když jsou úplně bláznivé nebo třeba úplně malinké (a nebáli se pořád, protože ve finále se nic nestane)
  • abychom inspirovali lidi kolem sebe k dobrým věcem (a chovali se minimálně tak, jak chceme, aby se chovali ostatní)
A to by mi prozatím asi stačilo, nechci, aby ten seznam byl moc dlouhý. Ale kdyby se aspoň nějaká věc splnila, tak by to bylo krásné, nemyslíte? Dejte mi vědět v komentářích, co si přejete vy.

Přeji vám krásné a pohodové Vánoce!
Nikol <3

0 komentářů