Vděčnost#4

Dlouho tu nebyl žádný článek, já vím.

Měla jsem toho hodně a navíc procházím obdobím změn, takže často jen přemýšlím, co se svým životem budu dělat.

A tak jsem tu a píšu seznam vděčností, protože to mi zatím pomáhalo. Takže pokud někdo z vás taky přemýšlí a přemýšlí a začíná ho z toho bolet hlava, může zkusit tohle. Napsat seznam vděčností.

Za co jsem dnes vděčná já?

• zacvičila jsem si jógu - to bylo super, uklidnilo mě to a měla jsem ze sebe dobrý pocit

• pomohla jsem babičce - maličkosti jako nákup, vyndání myčky a pověšení prádla ušetřilo mé babičce práci, takže jsem ráda, že jsem mohla pomoci

• viděla dobrý film - The Space Between Us, doporučuju, moc hezký film, bavilo mě to

• byla jsem s rodinou

• udělala si nehty

• odpočinula si

Těším se, co mi následující měsíce ještě přinesou, snad to bude hlavně dobré.

Mějte se krásně,
Nikol♥

0 komentářů