Maturita a další dobré zprávy

A je to tady! Maturita je úspěšně za mnou!

Na tohle období jsem čekala hodně dlouho. Ani nevíte, jak moc jsem si přála to už mít za sebou. A podívejte...už je to tu. Osm let na gymnáziu je za mnou. Spolu s koncem, jak už to tak bývá, přichází i nový začátek. Splnila jsem si v květnu totiž rovnou dva sny. Odmaturovala jsem s vyznamenáním a dostala jsem se na vysněnou vysokou školu.

Mediální studia a žurnalistika dvouoborově s Veřejnou ekonomikou a správou na Masarykově univerzitě. To je ten můj vysněný začátek. Já jakožto dívka z Ústeckého kraje se v září vydávám do Brna. To bude ještě jízda. Pokud vás to zajímá, určitě čtěte můj blog, protože mám v plánu o mém dobrodružství (čti: studiu) psát, jak jen to půjde.

Když dosáhnete svých cílů, najednou máte obrovský pocit uspokojení, ale zároveň i strachu z toho, co bude dál. Najednou totiž nemáte plán.

Abych ale nepsala jen o škole.. Mám dlouhé prázdniny, které teda zatím nemám plně nabité (ano, je to škoda, ale také odpočinek po dlouhé době).. Ale v červnu mě přijede na víkend navštívit rodina a já se na to moc těším. Bude to jen krátká, víkendová návštěva, ale za to nabitá do poslední minuty. Určitě vám o tom ještě povyprávím. A co bude dál? Pojedu na zápis na žurnu do Brna a rovnou i s rodinou odjedu na Slovensko na tři týdny. To by měla být také zábava. V létě mám několik plánů, ale nechci to tu teď úplně vypisovat, protože člověk nikdy neví, kdy se změní situace a pak vznikají zklamání. (#deeptalk, haha)


Jak  se těším na život v Brně? MOC
Jak se bojím života v Brně? MOC

Ze všeho nejvíc se bojím seznamování a těším na nové kamarády. Když někoho neznám, tak se sice chci hned skamarádit, ale zároveň vůbec nevím, co si mám s cizím člověkem říct. Většinou jsem k lidem milá, ale nepůsobím přátelsky a otevřeně. Mohla bych působit i namyšleně, ale opak je pravdou. Většinou se totiž jen stydím, připadám si hloupě apod. Jsem na sebe sama moc zvědavá, ale těším se moc.

Dalším kritériem jsou finance. Nutně potřebuji sehnat nějakou brigádu. Nejvíce by se mi líbilo něco v oboru, což znamená nějaké psaní článků apod. Doufám, že si něco najdu co nejdříve. S financemi totiž souvisí i bydlení. I když nejsem fanynka kolejí (působí na mě špinavě a příliš nesoukromě, což je podle mě i pravda). Nechápejte mě zle, snažím se neznít rozmazleně, ale možná trochu jsem. Přece jen jsem jedináček a nemusela jsem se nikdy dělit o pokoj ani o byt s žádným vrstevníkem. Navíc jsem zvyklá na svůj klid a soukromí, což budu na koleji určitě postrádat. Ráda bych něco útulného a hezkého, ale moje finanční prostředky nejsou schopné uhradit momentálně ani privát, natož vlastní a samostatné bydlení. Ráda se ale s někým seznámím, a proto si myslím, že kolej je jednoduchá možnost, jak najít přátele, rychle se zorientovat a bezstarostně bydlet. Rozhodla jsem se tedy pro začátek pro kolej, ale v budoucnu mám určitě v plánu spíše privát.


Nic se samozřejmě nevyrovná mé vlastní postýlce u nás doma.. Stejně mi na pokoji, ať už budu bydlet kdekoliv, bude chybět tahle moje kráska. Deasynka (foneticky dejzinka) je můj parťák od dětství a vždycky tu je pro mě. Nevím, jak to bez ní v Brně dám, hehe.

Pro dnešek je to vše. Pokud vás moje myšlenky baví nebo zajímají, budu moc ráda, když budete číst moje články dál a třeba mi můžete dát vědět v komentáři.

PS. Tuto fotku jsem pořídila 20.1.2018 na dni otevřených dveří FSS a moc jsem si přála, aby mě sem vzali. Sny se plní lidi, jen jim musíte věřit a něco pro to dělat..


Mějte se krásně,
Nikol ♥

0 komentářů