Progres

Znáte to, když se naplno pustíte do něčeho, co chcete udělat, ale po chvíli ztratíte odhodlání? To jsem přesně já a blog. Mám tu tolik nezveřejněných článků (nebo spíš smazaných článků), protože s ničím nejsem zpětně spokojená. Ale když to nebudu zkoušet, tak se nemůžu zlepšovat, že?

Mým problémem je asi hlavně to, že nevím, o čem psát. Teď jsem svou krizi v psaní probírala se svým přítelem a ten mi navrhl, ať si píšu deník. Což jsem nejdřív vzala jako hloupý nápad, ale pak mi došlo, že je to vlastně dost dobrý nápad. Proč psát na nějaké hlubší téma, když se na to zrovna necítím? Není potom divu, že se svým psaním nejsem spokojená. Není v něm pak totiž žádná vášeň. Nebaví mě to psát, tak jak by to někoho mohlo bavit číst... Včera jsem vyplňovala dotazník, ve kterém jsem narazila na otázku "co vás nejvíce baví sledovat?" a moje odpověď byla: "normální každodenní život" a proto jsem se rozhodla psát právě o něm.

Takže říkejme tomu deník, postřehy, myšlenky...progres v mém psaní



Právě jsem ve čtvrťáku na gymplu, takže kromě maturity a vysoké školy jsem řešila hlavně maturitní ples, který mám úspěšně za sebou. Byla to jízda. Jsem neskutečně šťastná, že jsem si ho užila naplno, vše vyšlo, jak mělo a nakonec mám i tu naši třídu celkem ráda ♥

Po osmi letech společného života, po pár ztrátách a pár nálezech, můžu říct, že mi přirostli k srdci a možná mi i budou chybět.

Šaty jsem si koupila na aliexpressu a byla jsem moc spokojená. Krásné, kvalitní a za 2 000 Kč. Co víc si přát. Musela jsem si ještě dokoupit spodničku, tu jsem objednávala z wishe za 700 Kč, ale pořád mě to vyšlo líp než z půjčovny a já jsem vždy chtěla mít vlastní šaty, takže to jsem si splnila. Boty jsem sehnala taky levně, pouze za 350 Kč, mými doplňky byly náušnice z kiku za 50 Kč a čelenka z claire's za 150 Kč. Takže jsem měla vše za pár korun, ale vypadalo to úchvatně. Vlasy a líčení jsem měla také objednané a moc se povedlo, takže jsem byla moc spokojená. Téma našeho plesu bylo Noc pod hvězdami, což je romantické a dost volné téma. Hlavní výzdobu nám tvořila světýlka, což přesně odpovídá mé ideální představě o výzdobě. No zkrátka jsem si ples užila na plno a jsem moc šťastná za to, jak to dopadlo.


Po plese jsem bohužel onemocněla, ale asi je to normální, protože dnes prý v naší třídě skoro nikdo nebyl (konkrétně jich bylo 11, haha). Jenže po plese končí všechna zábava a následuje jen to horší - maturita. Stres, nervy, strach, učení,.. No co vám budu povídat, nadšená z toho nejsem..

Kdo ví, co nás čeká po maturitě.

Všem maturantům přeji mnoho štěstí, doufám, že to všichni uděláme! A pokud máte ples ještě před sebou, tak si ho nezapomeňte pořádně užít. A pokud ho máte už za sebou, jak jste si ho užili? Napište mi to do komentářů :)

Mějte se krásně,
Nikol ♥

(obrázky nejsou mé, jsou z webu weheartit.com)

0 komentářů