Dream board 2018



Ráda sním a ráda plánuji.
Chtěla bych jít naproti svým snům a dosáhnout všech cílů. Proto si tvořím nástěnku snů.
Rozdělila jsem si i menší cíle do jednotlivých kategorií.



Prvním krokem je motivace. Musíte v sebe věřit a být vlastní největší oporou. Velké cíle si rozdělte do postupných menších úkolů, věřte, že to dokážete a přivolávejte si k sobě pozitivní energii. Zkrátka myslete na to, že už se vám to povedlo, chybí jen kousíček.


Vzdělání



Vzdělání je pro mě hodně důležité. Jsem studentkou gymnázia, a tak je pro mě škola nedílnou součástí mého života. Kromě každodenních testů a zkoušek mě čeká jedna důležitá. Maturita. Mým snem je odmaturovat na výbornou. Nevím, jestli to dokážu, ale musím na sobě zapracovat a taky si víc věřit. Kromě maturity mě budou čekat i přijímačky na vysokou. Moc bych si přála dostat se na Masarykovu univerzitu, fakultu sociálních studií, obor mediální studia a žurnalistika dvouoborově spolu s anglickým jazykem a literaturou na fakultě filozofické. Pak bych samozřejmě chtěla školu úspěšně zvládnout a vystudovat.
(Pozn. o škole plánuji samostatný článek, tak se určitě podívejte)


Byt


Mít vlastní byt, zařízen jen podle mých představ a podle sebe! Těším se, jen na to pomyslím. Rozhodně si potrpím na doplňky, ale zároveň mám ráda jednoduchost. Po vysoké bych chtěla bydlet ve větším městě, co přinese život dál se uvidí. Zatím postačí malý byt.


Kočička


Vždy jsem žila se zvířátky. Domácí mazlíčci jsou pro mě nepostradatelnou součástí života. Samozřejmě, že při pořizování jakýchsi chlupatých miláčků (i těch bezsrstých) musíme počítat s tím, že jsou to živí tvorové, o které je třeba se řádně starat. Chce to dávku zodpovědnosti, trpělivosti, trochu nervů a hodně lásky na rozdávání.
Já jsem vždy chtěla pejska. A celý život jsem nějakého měla. Až budu mít jednou rodinu, taky si jednoho přeji. Ale než ten den přijde, ráda bych ve svém bytě měla společníka či společnici v podobě kočičky. Kočku jsem měla taky a vždy jsem měla kočky ráda. Už jako malinká jsem byla všude tam, kde nějaké kočičky.


Cestování



V dnešní době je snad pravidlem, že mladí lidé chtějí cestovat. Určitě je to dobře, protože bychom si měli rozšiřovat své obzory a vystupovat ze své komfortní zóny. Ráda cestuji, není to jen o cíli, ale právě i o té cestě. Ráda poznávám nové kultury, lidi, místa.. Ráda poznávám sama sebe. A přesně to mi dává cestování. Mým snem je vidět co nejvíce ze světa. Rozděleno do pár menších cílů: zažít stopování, couchsurfing, allinclusive, navštívit Řím, Kanadu, část Asie...


Vaření



Umět vařit zdravá a chutná jídla jsem nikdy neuměla, ale opravdu doufám, že se to brzy naučím. Pečení mě děsně baví, což sice neznamená, že mi jde, ale alespoň chápu, co dělat. Ve vaření jsem bezradná. Bez receptu se neobejdu, půlku ingrediencí doma nemám a stejně to ve výsledku nevypadá jako na obrázku. Ale snaha se cení. Snad se to brzy naučím, protože až budu bydlet sama, budu to potřebovat.


Čtení


Více času na čtení, prosím! Knihy patří mezi mé nejoblíbenější předměty. Vždy se těším, až si budu moci koupit novou knihu, ale nestíhám číst ani ty staré. Protože je čtení  v podstatě mé jediné hobby, ráda bych se jím i živila. Buďto jako redaktorka nebo jako překladatelka. To je můj opravdový sen! Živit se tím, co mě baví.


Blogování



Ve světě blogování jsem začátečník. Tedy, to vlastně není úplná pravda. Blog jsem měla už jako malá, ale už jsem jej dlouho nepoužila. Chtěla bych si blog prosadit, dodávat inspiraci, vidět komunitu lidí, dokázat psát články.

Toto je má nástěnka snů. Uvidíme, kolik snů si dokážu splnit. Času mám dost, ale je dobré být připraven.

PS. Dejte vědět, jaký je váš největší cíl nebo jestli si děláte taky takové nástěnky.

S láskou, Nikol <3

všechny obrázky jsou z we heart it.

0 komentářů