Každý je strůjcem svého štěstí.

Přísloví, které všichni známe. Ale věříme tomu?
Já určitě ano. Věřím na sílu přitažlivosti, věřím v karmu. Myslím si, že všichni máme vždycky na výběr. Někdy je prostě těžké se rozhodnout, ale o tom je asi život. Najít si svou cestu a být šťastný.
Často zažívám různé depresivní stavy, či stavy úzkosti, a proto je pro mě mnohdy těžké být šťastná a přemýšlet správně, abych byla šťastná a abych svůj život správně naplnila. Ale snažím se a to je to hlavní. Nevzdávat se a pokračovat ve své cestě, snažit se dosáhnout cíle.
Vy na to máte! Stačí tomu věřit a můžete být úspěšní. Všichni bychom měli mít nějaké to zdravé sebevědomí, ale i když já sama vím, jak je to těžké a nezvládám to, chtěla bych vám říct, že opravdu doufám, že vy to své najdete. Chtěla bych rozšířit SELFLOVE, protože to je podle mě moc důležité. Každý by měl napsat něco, co má na sobě rád nebo vyfotit fotku. Sdílejte na instagramu nebo twitteru #selflovewithnikol a já se určitě ráda podívám.
Chtěla bych tu také být pro všechny a chtěla bych vám pomoci s vašimi problémy, proto mi klidně napište. Vím, že jsem pořád víceméně anonymní osoba na internetu, takže nejsem důvěryhodná. Já to chápu, ale kdyby jste chtěli, já se vám pokusím nějak pomoci.
Jde mi o to, že každý z nás může ovlivnit svůj život! Můžeme ho všichni úplně změnit - najít si nové rutiny, začít zdravý životní styl nebo si dopřát každý den hodinku pro sebe. Můžete začít více číst, začít sledovat nějaký seriál, najít si nové přátele. Je to jednodušší než si myslíte. Tak se nebojte a směle do toho! :)
Snažte se být v životě šťastnější...máte přeci jenom jeden.

Smile more & live happy life
xoxo Nikol♥

0 komentářů