Favourites: SUMMER 16

Dobře, určitě tenhle formát znáte. Pár věcí, které miluji natolik, že se o ně chci podělit se světem (nebo aspoň s někým, kdo si to přečte). Vím, že už dávno není léto, ale tak nějak chci celé mé léto zhodnotit a trochu zavzpomínat na teplé dny a dobrou náladu.
Takže k mým favoritům - kategorie jsem si zvolila sama a někde použiji víc oblíbeností. Nechte se inspirovat vším, co jsem si v létě oblíbila! ♥

Songs:

Selena Gomez - Kill Em With KindnessMoc se mi líbí černobílý minimalistický videoklip a samozřejmě text. Samotná věta KILL 'EM WITH KINDNESS je dokonalá. Jedno z mých mott. Selena má krásný hlas a sama je moc krásná, takže se na ni dobře kouká a dobře se i poslouchá.

Your lies are bullets

Your mouth's a gun
And no war in anger
Was ever won
Put out the fire before igniting
Next time you’re fighting

Kill 'em with kindness


Charlie Puth - We Don't Talk Anymore (feat. Selena Gomez)Ten videoklip? DOKONALOST! Viděla jsem ho asi milionkrát a pořád ho
MI LU JU! Nádherně zpracované, hudba je chytlavá a text si, myslím, musí každý zamilovat a zároveň ho nenávidět, protože ta pravdivost je tak strhující!

Don't wanna know
What kind of dress you're wearing tonight
If he's holding onto you so tight
The way I did before
I overdosed
Should've known your love was a game
Now I can't get you out of my brain

Oh, it's such a shame

That we don't talk anymore

Nick Jonas - Close ft. Tove Lo
Líbí se mi tančení a taneční videoklip je prostě pecka! Na Nicka se dobře kouká a písnička jako taková je hodně chytlavá a melodická. Líbí se mi ta hudba a ten projev, jak zpívají.

Cause if I want you, and I want you, babe
Ain't going backwards, won't ask for space
Cause space is just a word made up by someone who's afraid to get too...

Close

Books:

Přečtěte si to. A jestli se Vás někdo zeptá, jak to skončí, prostě LŽETE!
Tohle se píše na obálce knihy. To je to, proč si to chcete přečíst - protože chcete vědět, jak to skončí. Ne, vy to tak nějak potřebujete vědět.
Táhlo mě to k ní jako magnet a četla jsem, i když tam byla obrovská část, která mě nebavila. Já ale musela pokračovat! Nešlo přestat a já netušila proč. Vždyť tam není nic tak úžasného, abych tu knihu nemohla odložit ani na minutu.
Ale je.
Protože až to dočtete, parádně si to pohraje s vsší hlavou a vy musíte jen tak sedět a koukat do zdi a říkat si "CO SE SAKRA PRÁVĚ STALO?!" Řekla bych, že neuhodnete jak to skončí, i kdyby jste sebevíc chtěli. A je pravda, že jakmile to dočtete, budete chtít, aby si to přečetli všichni, které znáte a prostě si o tom chcete a musíte s někým promluvit! Ale jak je přesvědčit, když jim nemůžete nic říct?!

Anna Todd - After / After: polibek / After: bozkPřiznávám, že After není má oblíbenkyně léta 16, ale spíš léta 15. To jsem totiž tuhle knižní sérii objevila. Je to klasický romantický román, až na to, že není. Je to totiž tak reálné a tak dobře napsané, že vás to prostě vtrhne dovnitř a nepustí. Alespoň já jsem měla pocit, že se to všechno děje mně a ne Tesse, ale možná je to tím, že jsem v tolika věcech jako Tessa. Je tam samozřejmě i trocha toho klišé - good girl, bad boy. Ale pokud se nezamilujete do Hardina i se všemi jeho chybami a následně vám nezlomí srdce, tak nevím, protože přesně to se mnou ta knížka udělala.
První díl z Tessina pohledu o 528 stranách, přeloženo Janou Jašovou, možná nebude šálek čaje pro všechny, ale já můžu stoprocentně říct, že jsem na této sérii závislá. A pokud přečtete první díl a bude vás to aspoň trochu bavit, určitě si pořídíte i druhý díl. V něm se začínají pohledy na celou situaci střídat. Jednou čteme co si myslí Hardin, poté Tessa. Celá série má 4 díly + další kniha BEFORE, která je vlastně celá z Hardinova pohledu na celý začátek. V Čechách vyšli zatím jen tři díly, čtvrtý vyjde v listopadu 2016. Samozřejmě, že se nemůžu dočkat - přečetla jsem přeci první knihu dvakrát česky, jednou anglicky a druhý i třetí díl jednou a znovu se do nich pustím až přečtu ostatní čekající knihy. After je můj oblíbenec a opravdu doporočuji!

after
Internet Famous:

Zoella
Zoe Sugg je britská youtuberka, blogerka, spisovatelka... Určitě ji většina z vás (možná všichni) znáte. Už od roku 2009 psala blog, později se vrhla na youtube a teď je ohromně úspěšná, vydává třetí knihu, vlastní spoustu produktů (od beauty po lifestyle), s přítelem Alfiem mají své vlastní voskové figuríny a všichni ji zbožňují. Není divu, protože Zoella je neuvěřitelně talentovaná, silná, milá a krásná slečna. Ráda a často vloguje, což miluji nejvíc. Přijde mi, že ji sláva vůbec nestoupla do hlavy a přijde mi neuvěřitelně rozumná a mám jí prostě moc ráda. V této době má na svém youtube kanálu skoro 300 videí a více než 11 milionů odběratelů. Na svém vlogovacím kanálu MoreZoella má už přes 330 videí a skoro 4,5 milionů odběratelů. A čísla stále rostou! Svůj blog samozřejmě nezavrhla a stále přidává různé články a fotografie. Najdete ji samozřejmě i na instagramu nebo twitteru.
Anie Songe
Anie je Češka, která momentálně žije na Bali. Já si ji oblíbila, protože vyzařuje pozitivní energii, je inspirativní a prostě mě baví. Zaujalo mě, že žije na Bali a že si splnila sen. Je mladá a moc milá, takže mi připadá velice sympatická. Určitě se podívejte na její blog. Přečetla jsem ho celý a moc se mi líbí její články. Hodně z nich mě oslovilo, ale nejvíc se mě asi dotkl článek A PROČ JE ZEMĚ KULATÁ. Hodně s tím souhlasím a určitě doporučuji přečíst!


Travel:

Slovakia
Slovensko se pro mě prostě rovná léto. Každoročně se těším až přijedu a uvidím svou rodinu. Miluji ten pocit, když cestuji (ať už autem, autobusem nebo vlakem). Nemůžu se dočkat až tam budu, ale zároveň si strašně užívám tu cestu! Nic se nevyrovná tomu pocitu, když dorazím do toho malého městečka na východě Slovenska. Točená kofola, sluníčko a milí lidé. Rodina, rodina rodina. Slovenština je nádherná a jsem ráda, že jsem měla tu možnost naučit se mluvit úplně plynule a bez přízvuku. Líbí se mi tamější nářečí, ale to zatím tolik neovládám. Letos jsem si užila několik dní v Košicích, které také zbožňuji. Kromě nakupování v obchodním centru Optima jsem byla na Hlavní ulici, pokochala se několika fontánami, dala si nejlepší zmrzlinu a prošla se i vedlejšími uličkami, díky kterým jsem se cítila jako na dovolené v Itálii či Francii. Nádherný pocit! Slovensko budu navždy považovat za svůj domov a za symbol léta.

Films and Series:

Faking ItJedná se o seriál, který má 3 série (=38 dílů). Dvě nejlepší kamarádky - Amy (Rita Volk) a Karma (Katie Stevens) - se dostanou do zapeklité situace, a to takové, že se stanou populárními, protože si celá škola myslí, že jsou lesby. Karmě se tak splnil sen a přesvědčí Amy, aby obě kamarádky předstíraly, že jsou ve vztahu. Karma se snaží okouzlit oblíbeného kluka Liama (Gregg Sulkin♥), zatímco Amy zjišťuje, že možná své city ke Karmě tak úplně nepředstírá.
Pokud milujete středoškolské prostředí, milostné trojúhelníky a pohodové seriály, tohle je něco pro vás. Tento seriál jsem si moc oblíbila a myslím si, že je ve spoustě věcech jedinečný a určitě se nebudete nudit. Celoživotní přátelství Karmy a Amy je něco, co by chtěla každá dívka a žádná ho neche ztratit.
faknig-it

Dirty GrandpaKomedie, u které se nasmějete, nebudete muset přemýšlet a odpočinete si. Velké plus (a důvod, proč jsem si to pustila) je Zac Efron. To snad ani nemusím vysvětlovat, haha. Já ho prostě miluju!
Musíte se ale připravit na nějaké ty "sposťárny", jak už název napovídá. Přeci jen se jedná o film DĚDA JE LOTR s Robertem de Niro v hlavní roli...
dg2

Beauty:

H&MPro katagorii BEAUTY jsem vybrala obchod H&M, protože se do něj často nedostanu, takže když tam jsem, úplně se do něj zamiluji. A H&M mi prostě připomíná léto.
                                                                                                                                                                   
Tohle byly mé oblíbenosti v létě 2016. Doufám, že vás něco zaujalo nebo inspirovalo a budu se těšit příště!


Be happy and Love yourself
xoxo Nikol♥

0 komentářů